Amb aquesta edició s’augmenta l’aptitud de la Tracer tradicional per a realitzar viatges de llarga distància, i per a fer-los amb una major comoditat.
Per a fer possible aquest canvi de caràcter, la marca japonesa ha dotat a aquest nou model de diverses millores en l’àmbit tècnic i electrònic.
D’aquesta manera la nova Tracer 900GT es configura com l’aposta a través de la qual Yamaha pretén conquistar el segment sport-touring, una categoria cada vegada més disputada.
Les millores amb les que ha estat dotada destaquen per un nou quadre de comandament TFT a tot color que mostra tot tipus d’informació d’interès al conductor, i unes maletes rígides.
Cal destacar:
- Canvi ràpid Quickshifter QSS
- Control de creuer: Utilitzable de 4a a 6a entre 50 i 180 km/h
- Suspensions amb forquilla i monoamortidor ajustable
Yamaha Tracer 900 2018
La 900 GT no es queda amb tot el protagonisme, ja que la versió bàsica d’aquest any també incorpora una sèrie de novetats que la posen al punt de mira entre els aficionats de les sport-touring.
I no és per menys, ja que des de 2015 s’han venut arreu del món unes 30.000 unitats de la Tracer 900, tot un èxit.
En aquesta edició del 2018 també s’ha optat per reforçar la vessant touring del model. Ho notem amb diferents aspectes:
- Unes estriberes pel passatger reubicades, i amb uns agafadors més còmodes per a fer viatges llargs.
- Una carrosseria més estilitzada: se li ha augmentat la protecció aerodinàmica.
- S’ha dotat també d’un basculant d’alumini més llarg i s’ha potenciat la capacitat de fer viatges llargs ajustant la suspensió posterior, facilitant també en aquesta variant la possibilitat d’equipar unes maletes.
- El manillar és més estret i equipa uns protectors més fins a les mans, guanyant en agilitat i protecció en circulació urbana.
- La posició de condució s’ha aconseguit més natural.